sunnuntai 7. elokuuta 2011

heipsan!

Aattelin tulla tänne taas vähä kirjottelemaa jotain, emmä mitää erikoist oikee oo tehny. :b

Torstain olin kaverin 18v synttäreil, sit välis vähä ajelee ja moikkaa siskoo ja taas juhlimaan takas, jäätiin sit Saloon yöks ja lähettiin perjantain takas Turkuun, koska mun piti päästä treeneihin ja sit illaks oltiin pyydetty vähän porukkaa viettää viimisii kesäloma iltoi Joonaksen mökille. 

Ilta meni ihan kivasti, tosin mä vietin sen 5h keittiön puolel pelkästään koska tein ekaks meil ruokaa, sit viel sellast jotai erikoist mustikkapiirakka ja lopuks viel tosi hyvii sellasii sipsijuttui. :)

Lauantain mul kävi pikku haaveri ja poltin käteni, ku olin ottamas ruokaa pois mikrost, sit se lautanen oliki vähä kuuma ja ote lipes ja oikee käsi sit sukelsi sinne tuli kuumaa ruokaa:):):))) En pysty oikeest sanoin kuvailla kuin paljo se sattus, se poltti niiiiiiiin paljon. Sit tietty laitoin käden kylmäveden alle vaikkui pitkäks aikaa, mut sit vähä aja pääst taas alko sattuu ja kirvelee, siis iha hirveet. Entiiä mitää kauheempaa ku palovammat, varsinki jos oikee pahast palaa ni ei siihe kipuu auta yhtää mikää. Nyt ei onneks enää satu sillai ku eilen, mut silti on kipee. :/

Eilen ei pahemmi mitää pystyny siis tekee sen takii ku käsi ui vaseliinis :D Illal kuitenki päätettiin lähtee viel Saloon ja otettiin Julia kyytiin, siin sit ajeltiin ja nähtiin ihmisii yms, ihan kiva ilta. :) Joonas lähti sit Raisioon ja mä menin äitin luo yöks. Ainiii käytii myöski kattoo eilen Slutwalkkii.

Tänään olin siskon kans kaupungil ostelee jotain vauvajuttui viel vähä ennen ku se syntyy. Tänään oli siis sen laskettuaika. :) Vitsi mua jänskättää!! Sit olin viel äitin kans kattelee talvitakkei ja ostin kalenterin, jonka mun on pitäny ostaa jo kaua, mutten oo saanu aikaseks mennä ostaa sitä :D

Ei mul täs oikee mitää muut sit ollukkaa. Nyt tuleval viikol on tiedos aika treenei, torstain alkaa koulu ja muust en sit oikee tiiäkkää, saa nähä. :) 

moimoooi! :)













2 kommenttia:

hansu kirjoitti...

ihan kiva postaus (: mut jäin vaa miättii et mihi ruakaa se sun kätes sukels ? :o kuva ois ollu plussaa.... nii ja se vauvva... ooks muka oikeest valmis ? ettehä te oo ees tuntenu kauhee kaua ? :s

Jasmin kirjoitti...

Siit ei tullu kuvaa otettuu ku oli vähä kiire laittaa vesihanan alle ku sattu niiiiin paljo ja sit söinki sen, ei tullu ees mielee :D mut siis se oli sellast kanariisi juttuu.. Voi eei, emmä ees tajunnu et joku vois luulla et mä saisin vauvan :D siis ei, mun sisko saa vauvan:) herrajestas, en tosiaa ois valmis :D pyydän anteeks mun epäselvää kirjotust:)