lauantai 3. joulukuuta 2011

December

Oon täs miettiny, et pitäis pikku hiljaa kattoo mun kaikki kengät läpi ja karsii sielt pois ne mitä en oikeest käytä. Jotenki noit on vaa kerääntyny nurkkii nii paljo etten tiiä mitä niil kaikil enää tekisin. Tääl on vaik mitä ihan käyttämättömiiki kenkii mist tykkää, muttei vaa tuu ikinä käytettyy.. Vois viedä kirppiksel samal ku äiti ja pikkusisko laittaa sinne pöydän tai sit pistää huutonettii tai laittaa vaik tänne blogii jotai, hmmph, entiiä. Ois mul kaikkii takkejaki varmaa miljoo joit just yritin lahjottaa äitil ja Juulial, mut vieläki niit vaa on iha liikaa + vaatekaappi pullollaa kaikkii vaatteit joit en vaa ikinä käytä. Sitku pääsen kaikest eroo ni pääsis vähä ostelee jotai uuttaki, meinaa mun vaatekaappi jos joku kaipaa vähä päivityst :D


Tänää oon pitäny tosi rennon vapaa päivän piiiiiiitkää aikaa ja oon pitäny pient salkkari maratonii, en oo vissii taas vähää aikaa niitkää kattonu, tai no parii viikkoo.. Illemmal voisin kattella noit mun kenkii ja vaatteit vähäse, ehkä vähäsen siivota ja sit tehä kerranki koton ruokaa, ah sitä ehkä odotan eniten :D en oo tosi pitkää aikaa syöny mitää "kunnon" ruokaa..


Eilen olin joukkueen pikkujouluis. Joonas tuli hakee mut sielt joskus puolen yön paikkeil ja nähtii nyt kerranki kauemmin ku sen max. 2h ku aikataulut menny iha ristii.. Tänää hän taas jätti mut kylmäst aamul ja lähti hoitelee omii asioit ja mä jäin yksin kotii :((( JA Tuuli muutti tänää aamul myöski takas Forssaa, vitsi noi 2kk meni nopeest, nyt tä kämppä on iha autio ja joudun oikeest olee tääl yksin :( En tykkää yhtää. Noh, nyt jatkan salkkareitten kattomist viel ja alan tekee jotai järkevää. Huomen on viel seuran joulunäytös ja tasan viikon pääst SM-kisat. Oon taas vaihteeks tulos kipeeks, kurkkuu sattuu ja nenä vuotaa, nice.


ps. tj 21!!!!!! ;)


♥Jasmin

Ei kommentteja: