maanantai 3. lokakuuta 2011

heipsan

Mä vissii taas lupailin jotain mitä en voinu sit pitää.. En ees viitti alkaa selittelee mitää :D

NYT teen muutaman postauksen peräkkäin ku on vihdoinki aikaa, koska en vaivautunu menee akroon, taaskaan.

Viikonloppu meni lähinnä treenien merkeissä, koska oli leiri. Perjantain tosin mentiin joukkuekavereitten kans syömään Amarilloon ja sen jälkeen tultiin muutamaks tunniks meil  istuskelee ja juttelee, oli kiva ilta :) Lauantain treenien jälkeen päätettiin Joonaksen kans ettei tehä yhtää mitää. Käytiin kaupas ostaa kaikkee hyvää, vuokrattiin pari leffaa ja tehtiin ruokaa. Siin se lauantai-ilta meniki ihan mukavasti ja sunnuntai aamuna oli aikanen herätys koska menin kymmeneks taas treeneihin.

Eilen treenien jälkeen mul oli kauhee kiire kotiin, koska Tuuli muutti mun kans pariks kuukaudeks hänen työssäoppimisen takii mikä on Turussa. Ilta meni hänen kans rupatelles ja tein hänel kynnet kans. :):)

Perjantain äiti tuli käymään ja toi mul Salost markkinoilt markkinarinkelii ja muutaman pusun :):):)



Torstain käytiin Joonaksen kans leffas kattoo The Change-Up. Se oli iha hyvä mun mielest! :)


Viime viikol ravasin myöski aika mont kertaa 3+1 -päivillä ja kyl sitä jotai nappasin mukaa, mut se minkä takii oikeest sinne raahaudun lauantai aamuna, oli yks hajuvesi, jota en sit saanukkaa koska ne oli loppu!! Mua harmittaa niiiiin paljo, koska sen hajuveden valmistus on lopetettu jo muutamii vuosii sit mut nyt oli tullu joku erä ilmeisest Sokoksee.. :o höh!


... Nooh, keskiviikkon alkaa Hullut Päivät joist oon touhunnu varmaa yli kuukauden jo ni saa nähä mitä sielt sit löytyy. Oon iha pahana ollu ku mul ei oo tullu sitä kuvastoo kotiin ollenkaa ni eilen kävin hakee sen. :D



Sain vihdoinki eilen mun omat uggit kotiin, enhä mä onneks niit kauaa odottanukkaa ku eka tuli väärä koko ja sit viel väärä väri..







hupsis vähä on väärin päi kuva mutten nyt jaksanu kääntää sitä 


Ostin myöski noit erilaisii hoitosuihkeit ja nyt mul ois koton viel yks ylimääränen tollanen paketti jos jotain kiinnostaa ni ottakoon yhteyttä ;)



Sain tollaset ylimääräset pohjalliset kans, mutten oikee tiiä et mitä teen noil.. Ei oo ainakaa itellää mitään käyttöö..



Meil on nyt koulus 2 viikkoo niii tyhmää ku on kaikkien opinnäytetyöt ja mul ainaki on iha hirvee stressi siit.. Onneks mun on vast ens torstain! 

Ei mul taas muuta, lähetään Tuulin kans käymää kaupas, moikkamooi ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi, kyselisin vaan, että mistä tlasit noi UGGit? :)

Jasmin kirjoitti...

Mun tutun kaut jenkeist :)